lammetjesopbali.reismee.nl

We zijn er !

We zijn er hoor! De reis is goed en vlot verlopen. Op Steven na hebben we allemaal wel een paar uurtjes geslapen en Lisa zo'n beetje de hele trip, de bofkont! Jammer was dat er precies 1 rij voor ons een kind van 1,5 jaar veel gehuild heeft, maar ja je kan niet alles hebben. bij aankomst op Bali werd Thijs eruit gepikt want ze hadden iets in zijn reistas gezien. Altijd even spannend, maar nadat ze het vreemde object onderuit de tas gevist hadden en zagen dat het om een snorkelset ging, mochten we door, pffff. In de aankomsthal was het even zoeken tussen de tientallen mannetjes met naambordjes maar jawel daar stond onze chauffeur met bordje mr/mrs. Aart en konden we naar ons eerste hotel in Seminyak gebracht worden. Bijzondere gewaarwording zo uit het toch nog erg frisse Nederland stap je een tropische wereld binnen. Lisa heeft de eerste (kleine) kikker al gespot, ze zeggen dat confrontatie met je angst de enige manier is je fobie te overwinnen, dus ik schat zo in dat ze er over 3 weken wel vanaf is. Nu zitten we even wat te drinken en we hebben de eerste loempiaatjes al geproefd, lekker hoor!

jo

Ow, fijn hoor dat jullie er zijn en wat een slaapkop die Lisa, was erg moe zeker! Nou geniet maar van al het lekkers daar en voor straks...welterusten We kijken weer uit naar jullie volgende verslag xxx

Siska

Fijn dat de reis goed is gegaan!
Veel plezier allemaal !!

Edwin

Dijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen. Zal Lisa vannacht wel lang wakker liggen, Haha!! Heel veel plezier en kijk uit naar het volgende verhaal.

Astrid

Hallo allemaal,

Fijn dat alles goed is verlopen. Een hele fijne tijd met z'n alle .

Greet

Wat fijn dat het zo goed is gegaan !!????????
Arme Steven die heeft wat slaap in te halen .????
En die Lies he !! Slaapkop .????????
En die Thijs maakt het altijd weer spannend !!
Nou met Bootje alles goed gegaan !ging er best blij naar toe .nu maar afwachten !! Ik bel van de week nog wel een keer daarheen hoe het met hem gaat ????????
Nou morgen lekker rustig aan even op adem komen !!
Xxxxxxx

Greet

Ik zie dat ze mijn uitroeptekens veranderen in vraagtekens grapjassen

rina v gulik

Die Thijs, dat is toch even schrikken.

Maar fijn dat de reis goed is verlopen.

Pierre kelder

Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen veeeeeeeel plezier

mady

He he goed aangekomen.Steven zal wel hondsmoe zijn, maar dat komt vanzelf weer goed.
En dan het kikkerfobie van Lisa haha.Een idee voor de bruiloft!!!
Veel plezier, ff lekker uitrusten.
Liefs Mady

Ellis

Zo de eerste ervaringen zijn opgedaan. Ben reuze benieuwd naar het vervolg. Succes x

piet en jannie

hallo tropen gangers.
fijn dat alles zo goed is verlopen ,dat is teminste een goed begin van jullie vakantie,heel veel pleziertoegewenst.

corina

Gelukkig veilig aangekomen nu lekker genieten met zn allen xxx

Wil

Fijn dat jullie goed zijn aankomen. Wat kunnen 'jullie' toch heerlijk schrijven... ik wacht met smart op het volgende verslag. Veel plezier!