lammetjesopbali.reismee.nl

Relaxen in de rijstvelden van Sideme

Vandaag van een lekker zonnig relax dagje genoten, daar waren we na de regen in het Noorden en de drukke reisdag van gisteren wel aan toe. We zitten hier op een werkelijk schitterende plek, Sawah Indah in Sidemen. Mooie echt koloniaal ingerichte huisjes. met een ruime veranda met lekkere stoelen en met een open buiten badkamer. Het complex lig heel erg mooi, midden tussen de rijstvelden en alles is zo onvoorstelbaar groen, het lijkt wel of je op de set van de Conimex reclame loopt. Het is bijna onwerkelijk, zo vredig. De mensen zie je gewoon aan het werk in de rijstvelden. de huisjes liggen in een heel mooi aangelegde tuin met overal palmen en bloemen waar veel insecten en vlinders op af komen. Alle beesten zijn hier wel veel groter dan bij ons, je ziet hier prachtige grote vlinders die wel dubbel zo groot zijn dan bij ons, Ook de libellen die je hier ziet zijn wel 5 cm groot. Kortom een paradijsje!

Doordat je zo dicht op de rijstvelden zit, is het 'savonds een oorverdovend gekwaak van alle kikkers en krekels met af en toe de roep van een gekko ertussendoor. Heerlijk dus en erg ontspannend.

mady

Een dagje relaxen kan geen kwaad he.
Liefs Mady

piet en jannie

wat zal het tegen vallen jullie weer terug in nederland, geniet dus nog maar nu het nog kan ,daarna moet je het weer met de foto's en de video's doen , het is echt jullie droomreis in bali heelveel lieve groeten van piet en jannie