lammetjesopbali.reismee.nl

Dagje acclimatiseren aan het strand

Vandaag hebben we een lekker relax dagje gehad aan het strand. De ligbedden op het strand hier hebben enorm dikke box spring matrassen, erg lekker! De zee is wel heel erg ruig hier met heel hoge golven en een enorme onderstroom, echt zwemmen kun je dus niet maar beetje op de golven drijven gaat best. Je kunt echt merken dat het laag seizoen is, op het strand komen ze als bijen op de honing op je af voor een manicure of pedicure of massage. uiteraard hebben we hier ook gebruik van gemaakt, ze willen natuurlijk allemaal een graantje meepikken, dus in no time waren er wel 4 of 5 vrouwtjes met ons bezig. We hebben er natuurlijk veel te veel voor betaald, maar het geeft een goed gevoel dat er vanavond zeker 5 families iets op hun bord hebben.... Vanavond hebben we lekker in Warung Midi gegeten. Met zijn drietjes bestierden ze de open keuken en bediening en toch knap dat ze iedereen zo snel aan een lekkere Balinese hap kunnen krijgen. Nu gezellig aan het kaarten. Want we hebben afgesproken dat we maar 1x per dag even op de WiFi gaan, haha en dat voorstel moest van de kids komen.....

Net met gids Wayan al contact gehad want hij komt ons morgen halen voor een tripje.