lammetjesopbali.reismee.nl

Amed dagje relaxen

Vandaag was een lekker relax dagje. Kembali beach is zo'n leuke plek om te verblijven. Het zijn maar 8 huisjes, zodat er dus maar maximaal 16 mensen op het hele parkje verblijven. Van die gasten zijn er dan vaak ook nog mensen weg dus heb je zoals vandaag bijna de hele dag het zwembadje voor jezelf. De huisjes zijn erg leuk ingericht, met een lekker groot hemelbed met een grote klamboe erover heen gespannen. de badkamer is half open dus je het gevoel dat je buiten staat te douchen. Verder is er een leuke veranda met een lekker rieten ligstoel en een zitje. Er is een gezellige gemeenschappelijke zitruimte waar je ook ontbijt maar waar je ook even gezellig een bakkie koffie kan drinken. Hier zitten we ook te kaarten en zo. De ligging is meteen aan het strand, maar ook grenzen de huisjes aan een weg. Dat is het enige jammere want je wordt al vroeg wakker van de brommertjes en blaffende honden. Maar ja, went ook wel weer.

Vandaag hebben we voor het eerst gesnorkeld en Thijs had geluk, die zag al heel snel de eerste schildpad, van zo'n 70 cm groot. Heel veel mooie vissen hebben we nog niet gezien, maar dat komt nog wel.

We hadden uit Nederland ook nog een paar tassen met pennen (met dank aan Pierre), schoolspullen en proefmonsters crème (met dank aan Ton en Geertje) meegenomen om juist hier waar het ook erg arm is, uit te delen. Hier lopen vaak kinderen langs het strand en dus langs ons zwembad en proberen ze je armbandjes of houten bootjes te verkopen. We hebben dit keer niks gekocht maar ze iets meegegeven. dat was verrassend en nieuw voor ze. Lisa maakte op haar ligbedden pakketjes met iets nuttigs en iets leuks erin. Ze had het er maar druk mee. Het nieuws dat er hier wat te halen viel, ging blijkbaar als een lopen vuurtje, want al snel kwamen er heel veel kinderen langs en vragen. Maar ook het personeel was heel blij met een paar pennen voor thuis en een zeepje of een paar zakjes crème.

Nu lekker vroeg slapen want morgen staat er weer een fietstocht op het programma.

Greet

Gezellig allemaal
Geven is toch het leukst !!

Astrid

Lekker hoor zo'n dagje aan het zwembad.
Wat zijn win dan toch rijk als je de verhalen van jullie leest.

piet en jannie

wat heerlijk om zo kinderen blij te maken ,leuk voor Thijs dat hij kon snorkelen en gelijk een schildpad in het vizier krijg, en leuk voor jullie allemaal dat je het zo naar je zin hebt, geniet lekker verder groeten .

mady

Wat leuk, dat we weer heel wat mensen blij hebben kunnen maken.Dat doet de mens goed.
En jullie lekker relaxen vandaag heerlijk.Nog heel veel plezier en wij genieten mee.Liefs Mady