lammetjesopbali.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wezien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Aart-Jan, Maja, Lisa, Steven en Thijs

Sanny

Heeeeel veel plezier en geniet maar lekker met z'n alle xxx

Peter en Rina

Heel veel plezier, en we gaan jullie weer volgen.

Monique

Goede reis, heel veel plezier, geniet met zijn allen en gezond weer terug. Xx

Hetty

Heel veel plezier, en veel mensen blij maken.

Monique

heel veel lol gezelligheid en plezier!! En gezond weer terug met z'n allen!

marja

heerlijk zeg, goede reis , makan makan en heel veel plezier en mooi weer gewenst.
groetjes

Louisa

Geniet van en met elkaar, hoop dat jullie weer veel mensen blij kunnen maken, have fun

Marie-Jose

Heel veel plezier met elkaar. Geniet ervan!

Trees

Goede reis en geniet van deze mooie reis met elkaar!

Hendrien

Goede reis en geniet van jullie samenzijn.

Anja

En daar gaan ze dan??????
Prettige vlucht en heel veel plezier allemaal!
Xx

piet en jannie

fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen , heel fijne weken toegewenst, piet en jannie.

Ronald en Roely

Oei het ziet er goed uit. Bali blijft altijd fascineren. Geniet ze. Benieuwd naar de foto's uit Lovina Beach. Daar hebben wij heel goede herinneringen aan. Wij waren daar midden jaren negentig. Groetjes Ronald en Roely.