lammetjesopbali.reismee.nl

Weer thuis

Na de erg leuke maar vermoeiende trouwdag ('s morgens naar het schooltje en 'smiddags en 's avonds de ceremonie) hebben we de dag erna alleen maar lui aan het zwembad gelegen. Eerst hadden we nog het plan om te gaan raften, maar dit hebben we toch maar laten zitten.

Ik was eigenlijk een beetje bang, dat door de behoorlijke regenval van de afgelopen week de rivier hoog en wild zal zijn en op enge gevaarlijke taferelen zit ik niet te wachten. We hebben die kolkende rivier gezien, tijdens de regen vorige week.... Hoewel de reisagent zegt dat het niet gevaarlijk is en zowel Thijs als ik door anderen getipt zijn vooral te gaan raften omdat het zo'n belevenis is. Maar nadat ik iemand sprak, die zei dat er vorig jaar een Chinees was verdronken, ben ik afgehaakt. Misschien een volgende keer en dan niet meteen na het regenseizoen?

Het werd dus het zwembad: We hebben er zelfs de lunch laten brengen, heerlijk. Het klimaat in Sidemen is erg fijn, het ligt nogal hoog en daardoor staat er meestal een lekker windje, dus goed uit te houden daar. Als kers op de taart hebben we voor de laatste keer nog de Balinese massage genomen, heerlijk!

Toen was het dan toch zondag, onze laatste vakantiedag. gelukkig kwam Wayan ons pas om half 5 halen, dus nog maar een lekker dagje relaxen in en rond het hotel.

Zo hadden we meteen de tijd om uitgebreid de hele vakantie met elkaar nog eens door te nemen, met alle hoogte en dieptepunten. We kwamen tot de conclusie dat er weinig dieptepunten waren, misschien de regenval in Permuteran? Maar dit vonden we uiteindelijk toch achteraf ook wel weer iets wat je meegemaakt moet hebben. Binnen enkele uren de straten in rivieren te zien veranderen, we kunnen er nu over meepraten.

Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad en voelen ons heel erg bevoorrecht dat we dit zo met de kinderen erbij hebben kunnen doen! We hebben met elkaar mooie herinneringen gemaakt, die we voor altijd koesteren!

De terugreis is goed en snel verlopen, na ca. 16 uur zijn we weer veilig op Schiphol geland. terug in het gewone leven.

We willen jullie allemaal bedanken voor het lezen van dit reislog en vonden het erg leuk jullie reacties te lezen. Omdat we niet al teveel achter de iPad wilden zitten, hebben we niet of nauwelijks terugereageerd op jullie reacties. maar dat wil zeker niet zeggen dat we ze niet gelezen hebben!

groetjes en liefs van Aart-Jan, Maja, Lisa, Steven en Thijs

Hetty Poldermqn

Ik hop dat jullie deze herinneringen nog heel veel jaren met elkaar kunnen doen.

mady

Het was geweldig om met jullie mee te leven en jullie prachtig geschreven verhalen te lezen en wat te denken van de schitterende foto's, die jullie ons voorschotelde.

Bedankt,bedankt, liefs Pierre en Mady

Marina

Bedankt voor jullie leuke reisverhalen, een genot om te lezen, met de foto's erbij bijna een idee hoe het geweest moet zijn:-)

Marie-Jose

Ik heb genoten van jullie verhalen. Wat geweldig dat jullie dit met z'n allen hebben kunnen doen. Inderdaad een beleving en ervaring voor het leven.
Probeer dit gevoel nog lang vast te houden. Xxx

Wil

Luitjes, jullie hebben heel erg genoten met elkaar en die herinneringen zullen altijd blijven! Fijn dat we hiervan getuige mochten zijn!

M kooijman

Ik heb erg genoten van jullie foto,s en verhalen en het is waar Maya herinneringen die sla je op fijn dat jullie weer veilig thuis zijn groetjes van meta

piet en jannie

wat hebben we weer meegenoten met jullie, net als voerig jaar hebben we een prachtige indruk van het land waar jullie verliefd op geworden zijn , het is ook zo mooi , maar nu weer de hollanse realiteit ,met als klapper een versierd huis als je thuis komt,we zijn blij dat alles zonder problemen is verlopen en dat jullie weer veilig thuis zijn , heel veel liefs van piet en jannie.

Trees

Ik heb echt genoten van jullie verhalen en niet te vergeten van de prachtige foto's!

De hoogenhuisjes

Natuurlijk jullie gevolgd en met heel veel plezier jullie reisverslag gelezen. En wat een mooie foto's.

rina

Beetje laat ,maar niet eerder tijd gehad om de laatste berichten te lezen.
Maar wat hebben jullie een geweldige vakantie gehad,heel bijzonder ook dat wij daar van mogen meegenieten.
De sieraden ben ik erg blij mee. Dank je wel.